ECU(Engine Control Unit Manager)

Night Hawk

Member
Seit
25. Mai 2006
Beiträge
11
was halltet ihr den von disem ECU also für mich hört sich das gans gut an

GREDDY PERFORMANCE PRODUCTS INTRODUCES
THE e-MANAGE ULTIMATE (Engine Control Unit Manager)
Ideal for optimizing and fine-tuning performance products such as; Exhaust, Air Intake, Intercoolers, Boost Controllers and Turbo upgrades, the e-manage Ultimate does it better than any other system on the market. The GReddy e-manage Ultimate does what no other piggyback ECU can, engineered to preserve the best features of the original e-manage (Economically priced, there is no need for tuning from scratch and it is compatible with most Japanese performance vehicles). Some of the new Ultimate features include; add and subtract fuel and ignition maps, a two-preset memory, A/F Target Map (for self tuning), built-in adapters and correction maps, and extensive data logging with Map Tracing for easier tuning. The new e-manage Ultimate includes the Support Tool CD to access all features from a standard USB cable.


E-MANAGE ULTIMATE
DESCRIPTION SPL NOTES PART# LIST$
E-MANAGE ULTIMATE advance piggy-back ecu 15500501 $680.00
COMPLETE HARNESS KIT 12, 18 & 14-pin connectors 15901500 $120.00
SUPPLEMENT HARNESS KIT 14-pin (used if upgrading from emange) 15901501 $45.00

A/F OPTION PORT HARNESS for A/F Target option 15900912 $18.00
MSS OPTION PORT HARNESS for Multi Switch options 15900911 $28.00
WATER TEMP ADAPTER 1 for Temp compesation option 15900913 $25.00
 
Ohne nen Turbo wirst mit dem E-Manage nicht viel anfangen können.


PEACE
 
Wenn es so einfach wäre mehr Leistung aus dem Motor zu holen, würde der Hersteller das sicherlich machen, so denke ich jedenfalls.
 
Mann kann schon bissle was rausholen. Aber nicht viel und auf Kosten der Langlebigkeit.
 
Warum langlebigkeit?kenn jemand der fährt damit schon über 1 jahr und keine probleme nichts,wenn man es richtig macht.Und:Er kommt einer TS hinterher ohne probleme.
Warum alle immer meinen es bringt nichts ist mir persönlich ein rätsel:confused:
Klar nur das ding bringt bestimmt nicht viel,aber mit Krümmer und ESD geht eine S ab wie eine TS und das hab ich selbst erlebt!
 
Ja, kenne ich die Geschichte. :) Warte immer noch darauf, dass wir das mal hier vernünftig abstimmen und selber messen können. Vorher bleib ich skeptisch.
 
Die Sache S-spezial vs TS kann ich nur bestätigen... Nach einer Probe aufs Exempel vor einem Jahr auf einer verlassenen Straße kann ich sagen, daß diese S mit einer TS gleich zieht!
TS Fahrer und ich haben ganz scön doof gekuckt, aba so wars! ;)
 
Zurück
Top